Welcome to Romancing the Ordinary

woensdag 1 februari 2017

Boek en breien

heart of the home van John Sloane

Het is al weer een tijdje geleden, dat ik hier geschreven heb. Het is aardig druk geweest en dan gaat het normale leven door.

Nog steeds ben ik bezig om, met mijn familie, zo simpel mogelijk te leven  en dingen zelf te maken en te repareren. Sokken breien is iets wat ik erg graag doe op dit moment. Niet alleen gewone sokken, maar ook sokken met een patroontje.

Op het nachtkastje ligt weer een boek van Beverly Lewis:


Het is weer een mooi boek en ik geniet er weer heel erg van.

Hier is een van de sokken die ik al af heb:



Hier nog wat tips ( in het Engels) om een simpel leven te lijden, zoals de Amish:

http://wandabrunstetter.com/amish-life/simple-living-tips/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten